Review of the teacher training program in "Educational Inclusion."

A curriculum limited to the possibilities

Authors

  • Juan Carlos Rangel Romero BECENE

Abstract

Review of the  2018 educational program aimed at the training of teachers in educational inclusion by the Secretaría de Educación Pública in Mexico.

References

Secretaría de Educación Pública. (2018a). Planes de estudio 2018: Licenciatura en Inclusión Educativa. Dirección General de Educación Superior para el Magisterio. https://cutt.ly/abe6fA

Diario Oficial de la Federación. (2011). Derechos Humanos y sus Garantías. https://bit.ly/3g3abSP

Diario Oficial de la Federación. (2018). Ley General de Educación. https://bit.ly/3uYrOaF

Secretaría de Educación Pública. (2018b). Lengua de Señas Mexicana: Nociones básicas. https://www.cevie-dgespe.com/documentos/0826.pdf

Published

2021-07-03

How to Cite

Rangel Romero, J. C. (2021). Review of the teacher training program in "Educational Inclusion." : A curriculum limited to the possibilities. Emerging Trends in Education, 4(7). https://revistaemerging.ujat.mx/index.php/emerging/article/view/4179